نهانخانه ی دل
نهانخانه ی دل
ای برده امان از دل عشاق کجایی...
نوشته شده در تاريخ 15 / 4 / 1389برچسب:, توسط میم و حا و میم و دال |

سلام به دوستای عزیزم

حالتون خوبه...؟

کاش هممون سرشار بشیم از ذکر امروز...

کاش هممون سرشار بشیم از "یا ارحم الراحمین"...

کاش بتونیم قبل از وداع با این جهان، لحظه ای طعم انسان بودن رو تجربه کنیم...

لحظه ای بنده بودن رو درک کنیم و لحظه ای شاد زندگی کردن رو...

شعر جدیدمو تقدیمتون می کنم...

 

باز از قلب تو خواهش می کنم

نور را غرق نوازش می کنم

باز از بهر وصال آسمان...

با خدای خود نیایش می کنم

می شوم باران اشکی سوخته

از جوار چشم بارش می کنم

می شوم نور نگاهی مضطرب

در کنار اشک تابش می کنم

در ره تو، قلب پر اندوه را

جایگاه تیر و ترکش می کنم

یا که قبری می شود آرامگه...

یا که با این بخت، سازش می کنم

با هوای خستگی زلفت به باد

خسته از حالات و پیچش می کنم

ساقیا! چون باده از کُنه وجود...

در فراقت، عزم جوشش می کنم

کفر جاویدان، از این پس در نماز

چشمهایت را پرستش می کنم

چشم دل را بهر دیدار رخت...

خواستگاه صبر و بینش می کنم

در عزای مرگ بیتی سوزناک...

شعری از ماتم سرایش می کنم...

 

میم و حا...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.