نهانخانه ی دل
نهانخانه ی دل
ای برده امان از دل عشاق کجایی...
نوشته شده در تاريخ 5 / 4 / 1389برچسب:, توسط میم و حا و میم و دال |

سلام عزیزان مهربون

حالتون خوبه؟

لازمه میلاد امیرالمومنین، حضرت علی علیه السلام رو هم خدمتتون تبریک بگم و آرزو کنم که هممون در پرتو عنایت های اون حضرت قرار بگیریم...

امیدوارم شاد باشین و دیگران رو هم شاد کنید.

امیدوارم گم نشید و دست گم شده ها رو هم بگیرید...

یه غزل دیگه از خودمو تقدیمتون میکنم و به خاطر ضعف های احتمالیش، قبلا ازتون عذر میخوام.

 

مُحرم و حاج، دل من، به اِحتجاج، دل من

بر سَر بخت زد به کین، چوبِ حراج، دل من

 

چشم و نگاه دیدم و سایه ی ماه دیدم و

گشته به دیدار رخِ تو، هاج و واج، دل من

 

بی که سری نمانده ام، بال و پری نمانده ام

شکوه به کوهسار را، داده رواج، دل من

 

ناله ز نام می زنم، شُرب حرام می زنم

بلبل نالان گل و سبزه و کاج، دل من

 

حُکم، دل افتاده کنون، بازی ماست، در جنون

شاه دلی و آس آن، برده ی خاج، دل من

 

خواهش من، نی ز تو ام، گوش به نجوای تو ام

از دل تو در طلب است و احتیاج، دل من

 

بر سر بحث عاشقی، صبر نما دقایقی

کشمکش است و طرب است و التجاج، دل من

 

شاه تویی، گدا منم، گوش تویی، صدا منم

داده به شه، زندگی و باج و خراج، دل من...

 

میم و حا...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.