نهانخانه ی دل
نهانخانه ی دل
ای برده امان از دل عشاق کجایی...
نوشته شده در تاريخ 24 / 3 / 1389برچسب:, توسط میم و حا و میم و دال |

من از همتون عذر میخوام که این شعر جدیدم هم مایه هایی از تنهایی و غم رو تو خودش جا داده...

 

به چنگ گیسوان تو، اسیرم من، اسیرم من

نهایت پیش چشمانت، بمیرم من، بمیرم من

منم مجموعه ای از هجر و محنت، ماتم و غربت

شبیه قطره ی اشکی، حقیرم من، حقیرم من

تو و چشمان مست تو، تمام ثروت عالم

جدا از چشم مست تو، فقیرم من، فقیرم من

بود نامت به نای من، قنوت و ربنای من

برای گفتن نامت، نفیرم من، نفیرم من

نگارا! زیر پای تو، سرِ ما و رضای تو

بزرگا! پیش پای تو، صغیرم من، صغیرم من

اگر رندی ز سر گیرم، غلامیّت به سر گیرم

اگر گردم غلام تو، امیرم من، امیرم من

تمام آرزوی من، بود یک گوشه ی چشمت

نهایت پیش چشمانت، بمیرم من، بمیرم من...

 

میم و حا...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.