نهانخانه ی دل
نهانخانه ی دل
ای برده امان از دل عشاق کجایی...
نوشته شده در تاريخ 19 / 3 / 1389برچسب:, توسط میم و حا و میم و دال |

سلام خدمت همه ی دوستان

امروز چهارشنبه، ۱۹/۰۳/۸۹ و جمله ی امروز اینه:

"قربانگاه اندیشه ها، زیر برق آرزوهاست..."

-------------------

امروز هم یه شعر جدید تقدیمتون می کنم که خاصیت های روز چهارشنبه، روش تاثیرات زیادی داشته...

 

فریاد! که از دست خِرَد، سیر شدم

وز عاقلی ماه رخان، پیر شدم

فریاد! ببینید چه کردست آن یار

از شدت این حادثه، دلگیر شدم

با خاطر زلف او نشستم یک عمر

در خاطره ی حادثه زنجیر شدم

هم صاحب آهنگ صدایش بودم

هم صاحب ناله های شبگیر شدم

از فرودین و آذر و بهمن که نشد

درگیر هوای تازه ی تیر شدم

هر بار که حمله ور به کویش گشتم

تسلیم هواداری تقدیر شدم

داد دل خود به دادگاهش بردم

عذرم همه ناشنیده تقصیر شدم

در حبسیه ی کلبه ی چشمان کبود

محکوم به تنهایی و تعزیر شدم...

 

میم و حا...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.