نهانخانه ی دل
نهانخانه ی دل
ای برده امان از دل عشاق کجایی...
نوشته شده در تاريخ 4 / 3 / 1389برچسب:, توسط میم و حا و میم و دال |

اینم یه شعر کوتاه برای دوستای عزیز...

نظر یادتون نره

 

می کُشی مرا، با نگاه خود-من به حالت بی قراریم

از چه می روی، از کنار من، تو ندیده ای، اشک زاریم؟؟؟

 

شاد می شدی، شاد می شدم-خنده های تو، خنده های من

کی تو دیده ای، گریه ی مرا، در فراق تو، غمگساریم؟؟؟

 

نازنین من، از وجود تو-گفته رب ما، آفرین به خود

آفرین به تو، داده ای مرا، تار موی خود، یادگاریم

 

در نماز تو، با صدای تو-عرش و عرشیان، در تلاطمند

ای نگار من، در سلام خود، فاش می نگر، داغداریم

 

ناز من به نازت چه می کشم-من به ناز تو مبتلا شدم

نه زمینیم، نه بهشتیم، نه جهنمی، کوهساریم...!!!

 

 

میم و حا...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.