نهانخانه ی دل
نهانخانه ی دل
ای برده امان از دل عشاق کجایی...
نوشته شده در تاريخ 20 / 2 / 1389برچسب:, توسط میم و حا و میم و دال |

سلام

می خوام یه شعر جدید براتون بذارم که تو حال و هوایی خاص، گفتمش

امیدوارم خوشتون بیاد...

ماه، می گویم به تو، اسرار خود

آه، می گویم ز حال یار خود

ماه، می خواهم بدانی کیستم

آه، بی دلبر چو باشم، نیستم

ماه، می دانی چرا تنها شدم؟

آه، چون همخانه ی گلها شدم

ماه، می دانی چه ما را می کشد؟

آه، داغ یار ما را می کشد

ماه، تنهایم به فریادم برس

آه، من مردم، به فرهادم برس

ماه، تعمید دلم با خون بود

آه، لیلی را ببین، مجنون بود

ماه، گرد شمع او پروانه ام

آه، در هجران او دیوانه ام

ماه، در راهی شدم، بی انتها

آه، وا ماندست در ره، میم و حا...

ماه، می خواهم که بارانی شوم

آه، گرد شمع او فانی شوم

ماه، دل بر لطف یارم بسته ام

آه، از جبر زمانه خسته ام

ماه، صبری نیست این اندازه ام

آه، دنبال هوای تازه ام...

 

 

میم و حا...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.