نهانخانه ی دل
نهانخانه ی دل
ای برده امان از دل عشاق کجایی...
نوشته شده در تاريخ 14 / 2 / 1389برچسب:, توسط میم و حا و میم و دال |

سلام دوستان

اول عذر می خوام بخاطر غیبت 2 روزم...

ایراد از شبکه بود...

حالتون خوبه...

بیاین امروز یه آمین به دعای زیر بگیم...

" اللهم اشفع کل مریض"

---------- آمین ------------

 

آخه خودم بعد از سالها سرما خوردم و خبردار شدم خیلی دیگه از دوستان هم مبتلای به این گرفتاری...

خدا هممونو روحا و جسما شفا بده...

امروز می خوام یه شعر دیگه از خودم و براتون بذارم و منتظر نظرتون هستم...

 

دل قدح نوش نگاه تو بود

ناله همسنگر آه تو بود

دولتی نیست در این دل، بنگر

مگرم پای به راه تو بود

ناله ی هر شب من هم تنهاست

سر این خسته، به چاه تو بود

عالمی کشته ی خورشید دلم

لیک او در پی ماه تو بود

فقر و ثروت، همه را دیده ام و...

چشم بر مکنت و جاه تو بود

گریه ام سوخت دل و منتظرِ...

خنده ی گاه و به گاه تو بود

بت پرستی و قدح نوشی ما

بنده ای کو که اله تو بود؟

نقشه ی سبز و سفید دل ما

قلم سرخ و سیاه تو بود

رخ ما مات سواران تو و...

حشمت و غمزه ی شاه تو بود

کفر ما از سر گیسوی تو بود

آتش دل ز گناه تو بود

من هوا تازه کنم با نفست

آه این خسته پناه تو بود...

 

میم و حا...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.