نهانخانه ی دل
نهانخانه ی دل
ای برده امان از دل عشاق کجایی...
نوشته شده در تاريخ 31 / 5 / 1389برچسب:, توسط میم و حا و میم و دال |

اگر سالی ز رخسار تو دورم

صبورم من، صبورم من، صبورم

)(

اگر شمعی و بال و پر بسوزی

تنورم من، تنورم من، تنورم

)(

دگر دیر است، دانستم به عشقت

قصورم من، قصورم من، قصورم

)(

ز تاریکی مگو، جانم فدایت!

ز نورم من، ز نورم من، ز نورم

)(

به جان، شرط وصالت بود روزی

جسورم من، جسورم من، جسورم

)(

ز زیبایی مگو، دیر است دیگر

که کورم من، که کورم من، که کورم

)(

خداوند دلم هستی، چو موسی...

به طورم من، به طورم من، به طورم

)(

شدم کفر تمام و جای قرآن

زبورم من، زبورم من، زبورم

)(

دگر دیوانه ی پروانه هایم

شعورم من، شعورم من، شعورم

)(

برون هیچم برای عشقبازی

درونم من، درونم من، درونم

)(

چو طومار غم مجنون و لیلا

قطورم من، قطورم من، قطورم

)(

اگر روزی دوباره وصل آید

سرورم من، سرورم من، سرورم

)(

به جز نازت، به کل نازداران

غرورم من، غرورم من، غرورم...

 

میم و حا...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.