نهانخانه ی دل
نهانخانه ی دل
ای برده امان از دل عشاق کجایی...
نوشته شده در تاريخ 24 / 5 / 1389برچسب:, توسط میم و حا و میم و دال |

سلام دوستای عزیزم...

امیدوارم حالتون خوب باشه و وجودتون خیس از بارون رحمت رمضان شده باشه...

بارونی که از ابر رافت و حکمت خداوند جاری میشه و میاد تا تمام تیرگیها و زنگارهای آیینه ی وجود ما رو پاک پاک پاک کنه...

شعر جدیدمو که بعد از سحر امروز گفتم، تقدیمتون می کنم...

 

آسمان بی تاب و مه خواب و غم مجنون و لیلی، بی حساب

طاقت دوری تمام است و غروب و ماه و سالی بی حساب

--

ناله ی پروانه ای در گوش و اشکی بر مزار شعله هاست

آه شمعی در دل و سوز و گداز و شرح حالی بی حساب

--

آرزوی دیدن رخساره ی کوهی که جانها می گرفت

آرزوی خواب یار و دست ما، فرض محالی بی حساب

--

آرزوی خواب رویی، آبرویی، خواب چشمی، ابرویی

آرزوی خواب مویی، نیک خویی و کمالی بی حساب

--

خواب یک شب دیدن ماه تمام و قلب گیسویی به باد

خواب عمری در کنار باده ی ناب و وصالی بی حساب

--

یاد دارم وعده هایی از زمین و آسمان و ابر و باد

یاد دارم در نهادی، خنده ها و قیل و قالی بی حساب

--

یاد دارم فرش پایی بودم و خوش بودم و رویم به خاک

یاد دارم غنچه های بیت ها، چون نقش قالی، بی حساب

--

یاد دارم طالعی را کز وجود نازنینی می نمود

یاد دارم شعر حافظ، بیت ها و حال و فالی بی حساب

--

یاد دارم تازگی را، گرمی مرداد و های و هوی را

یاد دارم برگ خشک و فصل پاییز و نهالی بی حساب...

 

میم و حا...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.