نهانخانه ی دل
نهانخانه ی دل
ای برده امان از دل عشاق کجایی...
نوشته شده در تاريخ 12 / 5 / 1389برچسب:, توسط میم و حا و میم و دال |

کاش صداقت حرفهامون، موجب بشه که این حرفها شنیده و قلب های ما سرشار از حقیقت بشه...

شعر دیگه ای تقدیم به طاووس اهل الجنه...

 

جز ننگ نماندست ز نامم، آقا

یه لحظه بیا، بمان کنارم، آقا

*

دستی به روی گونه ی خیسم بگذار

بشنو سخنان نا تمامم، آقا

*

بنگر که سری به باد خجلت دادم

بنگر که دلم به غیر دادم، آقا

*

بنگر که چگونه غرق دنیا گشتم

ای وای به من، که بی تو شادم، آقا

*

آقا، همه ابرم و ز غم می بارم

چون قطره ی اشک انتظارم، آقا

*

بی خود شده از خویش و ملول از همه ام

در حسرت خاتم و عصایم، آقا

*

با جمله ی ما فیه به جنگ افتادم

با صومعه در چون و چرایم، آقا

*

تو روی سیاه و حال من را منگر

آواره ی یک راز و نیازم، آقا

*

باز آی که من بی تو سر دار شدم

پروانه ام و بی تو هلاکم، آقا...

 

میم و حا...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.