نهانخانه ی دل
نهانخانه ی دل
ای برده امان از دل عشاق کجایی...
نوشته شده در تاريخ 28 / 4 / 1389برچسب:, توسط میم و حا و میم و دال |

می خواهم از دنیا رها گردم

هم خانه ی افسانه ها گردم

عمری به شهر عقل کوشیدم

می خواهم از دیوانه ها گردم

از عرش با چشمان تو بر فرش...

من آمدم تا بی بها گردم

من بی بها و اشک بی ارزش

ای کاش اشک شمع ها گردم

آواره تر از اشک گردم تا...

هم سنگر آواره ها گردم

شاید در این عاشق شدن ها، من...

عاشق تر از پروانه ها گردم

ساقی مرا مستی دائم ده

تا همدم پیمانه ها گردم

ای کاش من هم یک غزل باشم

یا مصرعی از بیت ها گردم

شادم کنارم "ها" و "آ" دارم

شادم اگر من "میم" و "حا" گردم...

 

میم و حا...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.